Ondersteunt u de doelstelling van Stichting Zuidelijk Historisch Contact en wilt u de publicaties van ZHC thuis ontvangen? Word dan vriend van ZHC!

ZHC werkt met drie vriendschapsvormen:

1. Vriend-abonnee

Als vriend-abonnee ondersteunt u ZHC in haar doelstelling met een jaarlijkse donatie van minimaal €80,-. U ontvangt de boeken die in het betreffende jaar in de ZHC-reeks verschijnen. U kunt exemplaren bijbestellen tegen een begunstigersprijs (75 procent van de winkelprijs).

2. Zilveren vriend

Als zilveren vriend ondersteunt u ZHC in haar doelstelling met een jaarlijkse donatie van minimaal €50,-. U ontvangt één boek dat in het betreffende jaar verschijnt, naar keuze. De andere boeken van dat jaar kunt u los bij ons bestellen tegen een begunstigersprijs (75 procent van de winkelprijs).

3. Vriend

Als vriend ondersteunt u ZHC in haar doelstelling met een jaarlijkse donatie van €25,-. U kunt de boeken van dat jaar los bij ons bestellen tegen een begunstigersprijs (75 procent van de winkelprijs).

Alle vrienden krijgen per e-mail bericht van de nieuwe uitgaven en een uitnodiging voor de boekpresentaties en ontvangen – behoudens afmelding – de halfjaarlijkse nieuwsbrief van ZHC.

Facturering

De financiële administratie van Stichting ZHC is ondergebracht bij FAAM, Norbertijnenpoort 1, Tilburg.

Meer weten?

Neem contact met ons op om u te verwelkomen als Vriend van de stichting ZHC.